18 February 2014

Live from Dapur Ummi

Haaa cepat2 teka apa menu untuk harini ?
Dah nampak sup bunjut terbunjut disitu harus la Sup Ikan Merah tajuk ceritanya harini.
Balance ikan dari buat Kari Ikan haritu ada lagi.
Tapi bahan tak cukup lah. Mana sedap sup tak de ubi kentang.
Nak start enjin kereta nak ke kedai sekupang tu adoii bercinta rasanya
Cuaca sekarang ni lain macam.
Panas membahang
Nak keluar rumah pun takut.
Tapi best bab sidai kain. Setengah jam pun boleh kering dah.


3 comments:

sYiRa LoKMaN said...

syira jarang makan sup ikan..

kHaiRunNisSa iRnA said...

ok la jarang makan Syira..
i langsung tak makan ehhehe.. tak tahu la..sup ikan ni susah nak masuk tekak.
masak untuk Hubby je..

Azhafizah Md Nor said...

ohh sup ikan pun sedap :)