17 February 2014

Ini ~~ Adalah sedap nak arwah !!



Assalamualaikum

Memperkenalkan ~~
(drum roll)

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Caramel Series Poco Gourmet Popcorn 

ini memang lah sangat menyedapkan nye hadoyyyyy
( ikut cara Johan RajaLawak cakap )

Kalau pernah baca entry bab menternak lemak kat SINI mesti tahu pasal Garret Popcorn yang jual dekat KLCC nun. Tapi disebabkan Ummi dah pindah duduk Batu Gajah ni, beli je la Popcorn kat pasar malam. Pastu duk la sibuk terkuis2 cari yang gelap2 ckit sebab nak manis huhuhu

Tapi sekarang tak payah pergi beli mahal2, jauh2 kat KLCC nun

Kat All About Popcorn ada segalanya~~ ( ayat memang tak boleh blah )

Ni details berkenaan Popcorn tersebut

1 set of Poco Popcorn :


Classic Caramel
Classic caramel with Almond
Classic Caramel with Walnut
Classic caramel with Hazelnut

1 set : 4 tin : 4 perisa
RM 25.00
postage : RM 6 / RM 10

Jadi .. kepada sesiapa yang berminat nak beli boleh whatsapp 0166661481


2 comments:

sYiRa LoKMaN said...

singgah and follow sini ^_^

Azhafizah Md Nor said...

wahh sedap..harga boleh tahan jugak