19 January 2014

Trip Ke Pulau Pinang

Cuti hujung tahun 2013 ke Pulau Pinang kita ~~~
Walid tak ikut sebab kerja and cuti Walid pun dah abis

Jom layan gambar2 yang sempat disnap kat sana..
snap pakai handphone je pun..


Atas feri mahu ke Pulau ~~

Miami Beach Batu Feringghi 


highly recommended
War Museum Batu Maung


Swimming Pool
tempat kitorg menginap
pastu kena halau sebab tatacara pemakaian tidak menepati syarat yang ditetapkan
cisss kalau kitorg pakai bikini memang menepati sangat la kan~~~~



paling suka gambar nih ~~
buku2 kat atas rak tu original dari zaman jajahan Jepun lagi tu 




kalau tak poyo bukan Adam Khaalish la kan ~~


sempat lagi berinai
Night Market Batu Feringghi 

sebenarnya banyak je lagi tempat2 menarik yang kitorg pergi 
memang 3 malam tak habis nak bercerita ~~



No comments: