21 January 2012

Yeay!! Thanks Walid

Kan haritu ada cerita pasal rumah kena masuk rumah tu kan..yg dirembatnya jam kesayangan ku pemberian en.suami..mulia betol hati perompak nih...(Tangan di dada,mata ke atas)..
so dekat sebulan jugak tangan ni kosong..cuma kadang2 je pakai jam Swatch RM 10 hengget yang dibeli atas sebab emergency kes kalau jadi perkara di atas lah!! (Jam hilang)..
semalam jalan2 di Ipoh..dan Walid belikan jam baru!! Yeay !!design yg sama macam jam lama cuma kaler je lain..dulu kaler merah sekarang kaler pink..auwwww..
walid pilih kaler biru tp macam da sama la plak dengan kaler baju kerja..ade jugak pilih design lain,tapi yang ni jugak yg terpaut dihati...

updated !!

kes rumah kena pecah masuk ~~ tengok kat SINI takut wooooo....sampai sekarang still tidur bukak lampu...lagipun Walid Adam sekarang kerja di Ipoh ..T_T

1 comment:

akuamir said...

masuk perompak??? waa.. takut tak??ade citer dye?? mahu baca jugaa.. :O