10 January 2012

( panorama ) kampUng vS KL


duduk kampung, bile bangun pagi ini lah permandangan yang akan kita lihat...
sejuk je mata memandangkan....

duduk kampung, nak pergi kerja ke nak berjalan ke, tak rasa macam bercinta....zooommm sampai je berdesup ke destinasi yang telah ditetapkan....( hamik ko bunyi berdesupnya )

tapi ....duduk kampung ....boleh GEMUK !!  ...ini kena salahkan mak mertua a.k.a Opah Adam Puan Rosni Bt Dut...kenapalah simpan tempoyak kat dalam peti ais tu?? kan da TERmakan nasi 2 pinggan tanpa segan silunye  hadoyyyy nye pun hadoy !! nasib la cuti dua hari je.. 

hurm.....suasana di KL??
no komen ~~~
kamu boleh google dan lihat suasana warna warni di Kuala Lumpur pada pagi minggu kedua tahun 2012 iaitu pada pagi 09 Januari 2012
permulaan tahun baru 

No comments: