12 January 2012

niLai bLog huhuhu ~~



Aahahaha lawak betol.. setelah diconvertkan kepada RM adalah RM 3538.94
itu lah nilai blog UmmiJournal..

blog tak ramai pengunjung ??
mak x kisah nok~~~~

sebab Ummi berblogging untuk kepuasan diri sendiri dan nak simpan apa-apa yang berlaku dalam kehidupan ini ( gila skema ayat ) dalam cara macam ni selain cara simpan dalam bentuk tulisan tangan ...

so disebabkan Ummi tengah x de kerja, Ummi pun tolong le kira kan nilai blog2 kepunyaan blogger yang memang selalu Ummi terjah ehehehe...
pada uoollss yang nak tau nilai blog korang boleh lah kira kat sini ye....

blog si kecik molek YUYU ZULAIKHA = RM 333089.07
blog puan AIN SALAM =  RM 3562.47
blog GTO = RM 970389.19
blog REDMUMMY = RM 715680.54
blog KERANA MANISNYA EPAL = RM 3153.43
blog NISA KAY = RM 149478.71
blog CIK NANA = RM 3687.06
blog CIK MAT GEBU = RM 3293.93

ok tu je le....
jom la try tengok value blog korang...
inilah dinamakan tak de kerja cari kerja ~~~



5 comments:

farahin izzati said...

sy punyer baru rm1.50 hehe

#sy follow blog anda :D

Eyriqazz said...

meh2..sapa nak beli blog saya..boleh saya berhenti berblog..hik3..

Ieda AlHabsyi said...

kaya kaya :)

kHaiRunNisSa iRnA said...

hik hik hik....

kHaiRunNisSa iRnA said...
This comment has been removed by the author.