09 January 2012

Ade akU kiSaH ??

Bila ada yg bertanya kepada aku tentang perkembangan politik Malaysia..haram aku x tahu ahahhaah mungkin anda akan cakap aku ni bila tanya apa pun, hape pun x tau..tapi bagi aku, elok lah tak tahu dari tahu..bila tahu, mula lah perasaan tak puas hati, mengutuk orang tu,menyokong orang ni..perasaan marah membuak2..

Tengok aku yang x sokong mana-mana pihak ni..relax je..hehhe yg aku pikir kan sekarang, cuti aku !! Mintak2 la lulus..kang kalo keluar semboyan cuti beku kang memang melompat aku nih !!

Kadang2 pasal gaji pun sama hehehe..aku bole x tau yg gaji aku da naik sebenarnya tp still x naik2 lagi dlm payslip..maknanya tertunggak la tu..hahahah meh gelak beramai2..punyalah aku tak amik tahu langsung kan..tp......ade aku kisah?? Wtpe nak risau ?? Gaji tu cuma tertunggak..kang sekali dpt, gedebuk ko ternganga haaa...

Hidup ni biar la happy..buat ape nak disaratkan kepala dengan macam2 hal dunia??
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: