20 November 2011

joM sKodeNg pRojeK di HuTan Lipur Ampang


erk??? adakah anda nampak apa yang saya nampak??
kusyuk je mereka berdua buat projek apa tah...

Dalam jam 10.30 pg tadi bersiap ke Hutan Lipur Ampang..
cuma 5 minit je dari rumah
dekat kan ??
 tempat ni da bersih la sekarang..
orang pun boleh tahan ramai jugak...

so berpiknik la kitorang di tepi sungai ciptaan Yang Maha Esa yang indah ni~~~
sejuk weh ~~~

tapi kereta kena parking luar 
so kena menapak masuk dalam 
dan akan bertembunglah dengan kawan2 kita....
monkey2 yang super cute....
nak snap gambar diorang cam takut la plak..


baru sampai...
peace dulu


menu breakfast + lunch berpiknik 
perlu menapak masuk ke dalam




budak takut air..
duk kat tepi je le...




Add caption


No comments: