27 September 2011

tanJat gegiRL ~~~~ haDiah fRom Gua.Com.My

sedang bergosip dengan MakNgah Adam di pagi Selasa yang indah ni datang la Abg GDex membawa satu pacel...

" Cik Khairunnissa ade? "
"erm..saya la tuh " ( dengan nada pelik sebab x buat ape2 pembelian tru online bulan ni....
bajet kureng ~~~~ )
" mintak sign kat sini ye cik "
" ok, dah.....thanks ~~"

then baru la baca alamat sender..


bukak la parcel ni ...
ade syria....
terus masuk toilet hehehe
cantik ~~~~

macam mana boleh dapat ??

sebab aritu ade jawab soalan dari GUA.COM.MY

jawab soalan kat twitter je...
tengah bosan2 x de keje kan..
kalau xde orang dtg mengadu nasib bermakna tak de la keje....



 * kurang tepat sebab jawapan berasingan *



 toink !!
toink !!
hehehe senang je kan contest ni...

i LIKE 1000 X 

No comments: