.:; My wiShList meNjeLang mY biG daY + rAya ::.

by - July 21, 2011

birthday aku bulan ogos ni...
30 Ogos
please uuolllsss...save the date...
bukan susah pun nak ingat...
kebetulan tarikh tu jatuh pada bulan Syawal....
kalau tak silap la...

so my wishlist untuk that day is ~~~

hanya SATU  !!!!
x payah la nak berlist2 bagai...

saya hanya mahu beraya bersama SUAMI dan ANAK saya

ye itu sahaja...

sebab En Suami da bercita2 nak pulang beraya ke Ipoh dengan meninggalkan isterinya seorang diri menyambut pagi raya di hadapan PC sambil menunggu warga Ampang datang mengomplen itu dan ini....ye saya memang berkhidmat untuk ANDA.....saya dibayar gaji bukan untuk cuti raya.....wargh !!! sangat stress ok !!! so kalau datang tu silah lah bawa lemang serta ketupat palas....

alasan En Suami nak balik kampung :
ABANG NAK BAKAR LEMANG...
huh ?????

Adam macam mana? oh Opah dia da tandatangan surat perjanjian amik kontrak jaga Adam time raya pertama hehhee :P

You May Also Like

4 comments