01 August 2011

::.amPanG - batU gAjah iPoh - TamAn b0Tani IpoH - LumuT - AmPanG ::.

gila panjang tajuk entry ni ...waahaha..blog aku..sukati aku...:P
jumaat aritu bersamaan dengan 29 Julai 2011 balik kampung ke Batu Gajah Ipoh...

maleh nak cite banyak...
.:: Let's Pictures Talk ::.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
jumaat tu x masak pun...beli Dunkin Donut buat lapik perut sebelum memulakan perjalan....sebelum nak bertolak tu sila ikut peraturan disini ...

sampai Batu Gajah lebih kurang jam 12 tgh mlm kot...
sampai je kampung terus bersantap bersama En Suami...

esoknya ke pasar beli ketam..
teringin ok....bukan mengidam.....sama juga kejadian macam disini ~~~


sila jangan buat muka ketat bila dibawa
berjalan di pasar !!!


sesi timbang menimbang si penjual ikan...


ikan ni banyak tulang...tapi sedap ~~~~
simple je masak mcm ni.....
minyak pun x pakai banyak ...


pastu ke Taman Botani ..
tempat ni sgt2 cantik ok...




balik dari Taman Botani singgah makan ABC ....
makan juga laksa tambah telur rebus sebijik....tapi terlampau sedap so tiada gambar untuk tatapan umum....


ok..ke Lumut pulak...
tapi rasanya bes lagi Teluk Batik..leh duduk tepi pantai...


 ABC again !!!!!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
jom tengok gambar sisipan hehehe xD

sesi bersama artis..


tahap kemanjaan yang melampau ..


No comments: