08 June 2011

.:: Aku Bukan Pelacur ::.

Artikal di Berita Harian Online bertajuk ' Layan Macam Pelacur'..kalau nak tahu lebih lanjut boleh la baca sendiri..tapi seriously lepas je baca ramai jugak yang bagi komen. Ada yang yang ambil dari sudut positif dan ada yang tengok dari aspek negatif. So bagi aku, tengok tajuk je kita da bengang kan....Aku tak nafikan yang dalam Islam ada mengatakan isteri adalah ladang bagi kamu wahai si suami...Sopan x? so tak payah kot nak samakan isteri maca PELACUR !! Punyalah tinggi darjat isteri di pandangan Islam..Then boleh pulak perempuan ni sarankan wanita2 Malaysia masuk Kelab Isteri Taat....
Hoi !! nak taat untuk suami pun nak kena masuk kelab bagai ke?
Antara statement yang dikeluarkan oleh Dr perempuan ni :-
1.Seorang isteri mesti patuh dan melayan suami seperti ‘pelacur kelas pertama’ bagi memastikan pasangan mereka tidak terjebak dalam pelbagai gejala tidak sihat ( Wooohuu~~~ Pelacur kelas Pertama tu......agaknya doktor layan suami doktor macam mana ye? Mungkin kalau masuk Kelab Isteri Taat ni ada kot kelas untuk jadi Pelacur Kelas Pertama,..cara2 untuk menjadi pelacur maybe~~ye la..pelacur mana ada kelas masak2,jaga anak..pelacur ni tau pasal seks je..)
2. Kegagalan isteri melayan kehendak seks suami adalah antara punca utama kegagalan rumah tangga apabila pasangan mereka sebaliknya beralih kepada teman wanita, perempuan simpanan serta pelacur bagi mendapatkan kepuasan itu ( Kesalahan tetap kau jatuhkan kepada si isteri ye..ko buat macam si isteri ni alat seks suami je kan..jangan la samakan diri sendiri dengan orang lain wahai DR ~~kalau isteri x pandai layan, suami bimbing..yang nak pergi cari perempuan kat luar nape?)
3. Lelaki berkahwin dengan wanita yang menyamai atau jauh lebih bagus daripada pelacur (di ranjang), sudah pasti tidak akan curang. ( kompem je ko kan..kebahagiaan sesebuah institusi kekeluargaan tu bergantung kepada tahap seks semata ke wei? )
4. Penubuhan kelab itu terbuka kepada semua golongan isteri tanpa mengira kaum dan agama serta menawarkan latihan dan khidmat nasihat termasuk pendidikan seks supaya golongan isteri dapat memberi perkhidmatan terbaik kepada suami masing-masing. ( Perkhidmatan terbaik? ko ajar kan ke? sekarang da senang la makcik Rohaya..ko upload je la cara2 ko jadi pelacur untuk suami kau kat Youtube...semua boleh tengok...)

So sebelum nak keluarkan apa2 statement tu, kenalah peka dengan persekitaran...............sensitiviti si isteri ko tak pikir ke?ye memang rakyat Malaysia ni agak sensitif..kami paham niat ko tu nak nasihatkan orang..tapi pakai ayat elok2 ckit la DOKTOR~~~PELACUR yang kau bagi...Isteri Solehah macam Siti Khadijah, Fatimah Al Zahara sesuai dijadkan contoh terbaik..KAU ni betul2 jatuhkan martabat seorang isteri....



1 comment:

Farveen said...

non muslims are making fun of us!
it's so sad that We are the one to downgrade ourselves, the muslim sisters!

when Islam has been so protecting,so loving and so caring for us, the sisters..the sisters themselves chose to put our status below our shoes :(

read dr har's comment regarding this ridiculous club: http://drhar.blogspot.com/2011/06/my-response-to-obedient-wives-club-owc.html

*thanks for sharing me this link :)